Incompany
INHOUD
Wil je een cursus die precies aansluit bij de behoeften van jouw organisatie op dit moment? Dan kun je beter kiezen voor een op maat gemaakte training, speciaal voor jouw medewerkers en over die aspecten die jij belangrijk vindt. Deze incompany training verzorgen wij bij jou op kantoor of –in overleg – op een andere geschikte locatie. Het gaat erom dat alle ‘fondsenwervende’ neuzen dezelfde kant op gaan wijzen.
Incompany trainingen zijn altijd maatwerk en dat betekent dat de mogelijkheden eindeloos zijn. De hoofd opleidingen van 3F-Academy bespreekt graag jouw wensen om vervolgens samen met onze ervaren docenten een programma samen te stellen. Effectiviteit en output vormen daarbij de belangrijkste uitgangspunten. Een paar voorbeelden van mogelijke incompany trainingen:
VOORBEELD 1
Fondsen werven doet de fondsenwerver nooit alleen. Iedereen binnen een organisatie die te maken heeft met externe contacten moet zich ervan bewust zijn, dat er zich mogelijkheden kunnen voordoen die een fondsenwervend karakter hebben. Of het nu gaat om de telefoniste die een potentiele donateur te woord staat of de directeur die op een netwerk bijeenkomst een lid van een lokale serviceclub tegen het lijf loopt. Maar ook de inkoper die met de leveranciers spreekt en de communicatieafdeling die een persbericht schrijft. Allemaal moeten ze dezelfde boodschap uitdragen.
De Academy gaat met de collega’s aan de slag en zorgt dat middels interactieve opdrachten in combinatie met de theorie, de boodschap luid en duidelijk overkomt. Aan het eind van de training weten de deelnemers waar de kansen liggen en zullen ze deze veel eerder en sneller oppakken dan voorheen.
VOORBEELD 2
Een overkoepelende organisatie wil graag dat al haar leden eenduidig geïnformeerd worden over de mogelijkheden die het werven van additionele middelen te beiden heeft. Wat is fondsenwerving en wat kunnen jullie – als individuele club binnen het grotere geheel – daar op lokaal niveau mee? Een legitieme vraag, die heel goed in een tweedaagse training beantwoord kan worden. Ook goed voor de samenwerking en het verstevigen van de onderlinge contacten.
VOORBEELD 3
Een organisatie gaat een landelijke campagne uitrollen. Die campagne bestaat uit meerdere uitingen, cross-mediaal, in meerdere kanalen op verschillende momenten in het jaar. De kick-off en de uitleg wat er wanneer van wie verwacht wordt, kun je in een korte inspiratiesessie laten uitvoeren door de Academy. Iedereen keert volledig geïnformeerd, enthousiast en in een flow huiswaarts. De campagne leeft, iedereen voelt de vonk en is zich bewust van het feit dat het belangrijk is.
KOSTEN
Op aanvraag.